Złoty Laur Klienta dla Cekol

Złoty medal konkursu Laur Klienta 2009, w kategorii Masy i gładzie szpachlowe, po raz kolejny został przyznany marce Cekol. To prestiżowe wyróżnienie potwierdza, że produkty marki Cekol cieszą się niesłabnącą popularnością i zaufaniem.


złoty Laur KlientaWyróżnienie Laur Klienta przyznawane jest w oparciu o badania popularności produktów i usług na rynku polskim. Tak więc o tym, do kogo powędruje medal, decydują opinie społeczeństwa, weryfikowane wieloma ankietami. Osoby zaangażowane w prowadzenie badań, sprawdzają stopień znajomości danej marki oraz podstawowe opinie na jej temat. Dodatkowo pod uwagę bierze się głosy, jakie oddają czytelnicy Gazety Prawnej i Rzeczpospolitej.

„Złoty Laur Klienta w kategorii Masy i gładzie szpachlowe przyznano nam już po raz czwarty z rzędu – mówi Piotr Kuryś, dyrektor marketingu w firmie Cedat, producenta marki Cekol. Niesłabnące zaufanie, jakim od lat cieszą się nasze produkty, jest najlepszym uhonorowaniem dla naszej ciężkiej pracy. Zawsze będę powtarzał, że wysoka jakość produktów marki Cekol była, jest i będzie naszym głównym priorytetem. A fakt, że rynek to docenia, utwierdza nas w przekonaniu, że w tej kwestii nie ma miejsca na żadne ustępstwa. Natomiast jeśli chodzi o same gładzie i masy szpachlowe, to wyróżnienia tego typu motywują do dalszych poszukiwań nowych rozwiązań, dlatego też nie zamierzamy skupiać się jedynie na istniejących już produktach, co zresztą niedługo udowodnimy.”

Laur Klienta jest konkursem organizowanym przez Grupę Media Partner. W roku 2008 odbyła się jego czwarta edycja. Marka Cekol uzyskuje bardzo wysokie notowania niemal od samego początku przedsięwzięcia.

 

Oceń artykuł
4,33 / 3 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy

Opracowanie: Ewa Kulesza

Źródło: Cekol

Polecamy Ci również

Zobacz także