tremco illbruck porządkuje swoje marki

tremco illbruck porządkuje swoje marki

tremco illbruck porządkuje swoje marki - zdjęcie 1

Firma tremco illbruck, w trosce o lepsze zaspokojenie potrzeb klientów, przeprowadziła reorganizację swoich marek.*

Firma tremco illbruck, specjalizująca się w produkcji i dostawie usług z branży wysokowydajnych materiałów budowlanych, a także rozwiązań dla przemysłu, jako priorytetowe zadanie traktuje dobro klienta. Z tego powodu w firmie przeprowadzono wiele zmian, które mają na celu jeszcze lepsze zaspokojenie potrzeb klientów w zakresie dostarczania produktów, usług, logistyki oraz innowacji. Zmiany obejmują reorganizację firmy, usprawnienie procesów wewnętrznych, a także stworzenie nowych możliwości współpracy. Ostatnim etapem transformacji, rozpoczętej w 2005 r., jest przeszeregowanie marek, będące wynikiem udanej fuzji amerykańskiej firmy TREMCO oraz niemieckiej – illbruck.

Co się zmienia?

Tremco illbruck zmienia przede wszystkim postrzeganie marek firmy. Pod jedną, ujednoliconą marką korporacyjną, skupiono wszystkie zasoby firmy, począwszy od badań i rozwoju, poprzez produkcję, zaopatrzenie, sprzedaż i wsparcie posprzedażowe, do logistyki i kontroli jakości. Przedefiniowanie struktury marek jest kluczowe dla podstawowego celu, czyli przekształcenia firmy tremco illbruck w prawdziwie ogólnoeuropejskie przedsiębiorstwo. Liczbę marek produktowych zmniejszono z 86 do 4 i uporządkowano je zgodnie z obszarami zastosowania. Nowa struktura zawiera następujące marki:

  • illbruck – rozwiązania w zakresie klejenia i uszczelniania w segmencie okien, fasad oraz prac wykończeniowych we wnętrzach budynków;
  • TREMCO – to segment materiałów podłogowych, systemów hydroizolacyjnych, szyb zespolonych (IG) oraz szklenia strukturalnego (SSG);
  • Nullifire – rozwiązania z zakresu biernej ochrony przeciwpożarowej;
  • PACTAN w zakresie dostarczania szczeliw na potrzeby przemysłu wytwórczego.
marki produktów i ich obszary zastosowania

- Zmiana naszych marek i oferty produktów jest kluczowym elementem strategii biznesowej. Nie jest to zabieg marketingowy, lecz dobrze przemyślany krok. Możemy teraz angażować większe środki w każdą z marek, aby skrócić cykl innowacyjny, ulepszyć produkty i dopasować usługi do oczekiwań klienta - mówi Reiner Eisenhut, Dyrektor Zarządzający tremco illbruck. - Ograniczenie liczby marek i zintegrowanie produktów w spójny system, znacząco przyczynia się do zwiększenia przejrzystości, wydajności i szybkości. Nasze nowe marki będą odpowiadały poszczególnym obszarom zastosowań i konkretnym zastosowaniom, co znacznie ułatwi życie klientom – dodaje Jonathan Hartmann, Dyrektor Jednostki Biznesowej Europa Zachodnia i Południowa.

Część produktów zostanie zastąpiona innymi, zmienią się także opakowania produktów. Zmiany te zostaną przeprowadzone najpierw dla rodziny produktów marki marki illbruck, a następnie w przypadku marek TREMCO, Nullifire oraz PACTAN.

Co pozostaje bez zmian?

Bez zmian pozostaną najważniejsze elementy, czyli właściwości i zalety produktów, a tremco illbruck pozostanie partnerem biznesowym dotychczasowych klientów. Żadne zmiany nie zaszły w statusie własności firmy, czy obszarach, które mogłyby wpłynąć na relacje biznesowe.

Jakie korzyści to nam przyniesie?

Nowa struktura marek i reorganizacja portfolio produktów ułatwi działanie wszystkim:

  • projektanci otrzymają łatwo dostępne źródło informacji,
  • monterzy – prosty system zakupów i możliwość szybkiego zastosowania produktów,
  • sprzedawcy – możliwość przejrzystej i uporządkowanej prezentacji produktów.
  • klienci – podniesienie poziomu obsługi i lepsze zaspokojenie potrzeb.

Klienci skorzystają, ponieważ ułatwimy im pracę. Pogrupowanie produktów w cztery marki według kryteriów zastosowania znacznie ułatwi i przyspieszy wybór. Jednocześnie kompleksowa oferta pozostanie bez zmian. Żaden z wypróbowanych i darzonych zaufaniem wyrobów nie zniknie z rynku. Może co najwyżej zmienić markę – wszystko dla wygody klienta – mówi Richard Hill, Dyrektor Jednostki Biznesowej Europa Północna.

Proces zmiany marek to działanie długofalowe, poprzedzone solidnym przygotowaniem. Zgodnie z deklaracją Reinera Eisenhuta, marki te pozostaną już na dobre.

Ważne

W Polsce proces rebrandingu dla marki korporacyjnej tremco illbruck oraz produktowej – illbruck, zakończy się z końcem bieżącego roku, czyli z dniem 31.12.2013. Firma dokłada wszelkich starań, aby przekształcenie przebiegało płynnie i bezproblemowo, szczególnie dla jej dotychczasowych Partnerów handlowych. Każdy z obecnych Partnerów firmy zostanie indywidualnie i szczegółowo poinformowany o zmianach.

tremco illbruck porządkuje swoje marki - więcej informacji

marki tremco illbruck

*artykuł sponsorowany

Oceń artykuł
5,00 / 7 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy

Autor: Dominika Pawlak

Źródło: tremco illbruck

Polecamy Ci również

Zobacz także