Celem Akcji EKOSZKOŁA zorganizowanej przez firmę Knauf Insulation jest przeprowadzenie remontu Szkoły Podstawowej w Chechle.
Szkoła wymaga obecnie gruntownego remontu ścian zewnętrznych, dachu i stropu. Jeśli w akcji weźmie udział 20 000 uczestników, firma Knauf Insulation przeprowadzi termomodernizację budynku, aby zapewnić uczniom optymalne warunki do nauki.
W Polsce funkcjonuje ponad 400 000 szkół, z czego większość to obiekty o nieodpowiednio zaizolowanych ścianach, nieszczelnych oknach i przestarzałej instalacji grzewczej. Ich ogrzewanie generuje nie tylko wysokie koszty utrzymania, lecz także zwiększa emisję CO2 do atmosfery o miliony ton rocznie. W niedogrzanych salach lekcyjnych panuje chłód, który wpływa niekorzystnie na komfort nauki.
Szkoła podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Chechle to jeden z wielu takich obiektów. Wybudowana w 1967 roku placówka oświatowa wymaga przeprowadzenia remontu ścian zewnętrznych, stropu i dachu. Pomóż zmienić ten stan i dołącz do akcji „Zbudujmy zrównoważoną przyszłość dla naszych dzieci”. Spraw, że dzieci w Chechle będą się uczyć w komfortowych warunkach!
Dołącz do akcji na stronie www.akcjaekoszkola.pl
Organizowana przez firmę Knauf Insulation Akcja EKOSZKOŁA pokazuje, że zaangażowanie w ekologię i pomoc innym nie wymaga wiele wysiłku. Aby pomóc w odnowieniu Szkoły podstawowej w Chechle, wystarczy wejść na stronę www.akcjaekoszkola.pl i zarejestrować się. Każdy głos oddany na rzecz modernizacji placówki przekłada się na metry ocieplenia budynku szkoły i ograniczenie emisji CO2 do atmosfery. Jeśli liczba uczestników Akcji EKOSZKOŁA osiągnie 20 000 osób, budynek szkoły w Chechle zostanie wyremontowany przy wykorzystaniu wełny mineralnej nowej generacji w ECOSE® Technology firmy Knauf Insulation. Na najbardziej aktywnych użytkowników czekają atrakcyjne nagrody: dwuosobowa wycieczka do Finlandii, emocjonujący lot szybowcem, lekcja nurkowania i wiele innych.
Już teraz pomóż dzieciakom rejestrując się na stronie www.akcjaekoszkola.pl i zaproś do Akcji znajomych. Do Akcji można dołączyć również na portalach społecznościowych Facebook i Nasza Klasa.
Celem Akcji jest remont wybranej szkoły, a przy tym pokazanie w praktyce jak obniżyć koszty ogrzewania szkoły i chronić środowisko naturalne. Akcja opiera się na działaniach marketingu zintegrowanego.
Patronem akcji jest Fundacja Partnerstwo dla Środowiska