Folie dachowe zmieniają nazwę

mdm s.a., polski producent akcesoriów dachowych, zmienia nazwy swoich flagowych produktów – folii dachowych. Nowa nazwa ma pomóc w identyfikacji produktu z marką producenta, który w przyszłym roku świętować będzie swoje 15-lecie.

Oferowane przez mdm s.a. folie dachowe obecne są na rynku od 2004 roku i dotychczas występowały pod handlową nazwą AquaTec. Stale rozwijana oferta folii dachowych tej marki obejmuje obecnie 6 dyfuzyjnych membran dachowych i 2 folie paroizolacyjne. W ciągu 5 lat produkowane w Cieszynie folie zyskały ugruntowaną pozycję rynkową i uznanie dekarzy, czego potwierdzeniem było zdobycie nagrody „Lider Rynku” w 2008 r. 

folia dachowa mdm®AQ 150folia dachowa mdm®AQ 180

folia dachowa mdm®AQ 120folia dachowa mdm®AQ VB

Utytułowaną i uznaną markę AquaTec od października zastępuje nowa nazwa - mdm®AQ, która będzie stosowana zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. „Zmiana nazewnictwa produkowanych przez mdm s.a. folii i membran dachowych ma na celu jeszcze większą identyfikację produktów z ugruntowaną marką i renomą producenta akcesoriów dachowych, jakim jest nasza firma – mówi Tomasz Piechaczek, dyrektor handlowy mdm s.a. - Jest to szczególnie istotne w kontekście jubileuszu 15-lecia działalności, który obchodzić będziemy w przyszłym roku, a także planów rozwoju tej grupy produktowej.”

Zmiana nazwy nie oznacza zmiany technologii produkcji folii dachowych. Dla przypomnienia – mdm s.a. wytwarza folie z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii ultradźwiękowej, a linia do ich produkcji należy do najbardziej zaawansowanych w Europie. Ta najnowsza technologia zapewnia precyzyjne i trwałe połączenie warstw oraz elastyczność folii. Natomiast specjalny wzór łączenia warstw gwarantuje większą wytrzymałość na rozerwanie. „Nie zmieniamy także surowców do produkcji folii, ani sposobów ich selekcji, więc wraz ze zmianą nazwy na pewno nie zmieni się wysoka jakość naszych produktów” – zapewnia Tomasz Piechaczek.

mdm s.a. należy do liderów produkcji folii dachowych w Polsce. Możliwości produkcyjne firmy wynoszą ok. 45 mln m² rocznie. Ilość ta wystarczyłaby na pokrycie jednej czwartej nowych dachów, jakie rocznie powstają w naszym kraju.

Oceń artykuł
5,00 / 3 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy

Opracowanie: Ewa Kulesza

Źródło: mdm

Polecamy Ci również

Zobacz także